Nie je presne stanovené množstvo vystavovaného tovaru. V zásade však platí, že čím drahší tovar, tým menšie množstvo sa vystavuje k prezentácií. Treba sa však vystríhať vystaveniu veľkého množstva tovaru.
Osvetlenie ukazuje predávané produkty v najkrajšom svetle. Vďaka správnemu osvetleniu predajne bude tovar vyzerať lákavejšie. Moderné osvetlenie pre obchodné priestory a prevádzky je možné prispôsobiť tak, aby vytvorilo nezabudnuteľný zážitok z nakupovania pri zachovaní energetickej efektivity.
Súčasný prístup k efektívnemu predaju výrazne naznačuje, že nestačí mať len dostatok tovaru na predajni. Omnoho dôležitejšie je vedieť s ním efektívne pracovať. Ide o akýsi spôsob neverbálnej komunikácie so zákazníkom cez vizuálne a podprahové vnímanie predajného miesta, ako dokonale ladiaceho celku.